realitní služby

nadstandardní prodej nemovitosti

Ze standardního „podepíšu, vyfotím, vyvěsím a čekám“ udělám něco víc. Věřím v to, že pokud makléř neukáže přidanou hodnotu, majitel si to může prodat sám.

efektivní marketing

Mou silnou stránkou je efektivní marketing 21. století, především na sociálních sítích jako Facebook a Instagram. Díky nim jsem schopen oslovit až 100 000 uživatelů reklamou (můj rekord je dokonce 1 000 000) na jednu nemovitost.

Tato síla je zřejmá při srovnání s klasickými inzertními servery, kde průměrně oslovím pouze 7 000 zájemců. Navýšení o desítky tisíc uživatelů je tedy zásadní příležitost pro nalezení kupujícího.

Samozřejmě, takové výsledky nejsou možné bez zkušeného marketingového týmu, který reklamu správně nastaví – od výběru cílové skupiny až po cenovou strategii. Ano, tato reklama je placená a je součástí mých služeb.

Součástí jsou také další verze videí a fotek, které připravujeme pro naše nemovitosti, aby se ideálně hodily do předem připravené reklamy na sociálních sítích. Jedna z těchto verzí je určena pro „Stories“ na mém profilu, další je připravena pro „Reels“ a několik dalších verzí je určeno pro přímou placenou reklamu.

Pokud byste chtěli zažít, jak vypadá moderní prodej s podporou sociálních sítí, neváhejte mi dát vědět.

profesionální foto

Profesionální fotografie musí na první pohled zaujmout a okouzlit možné zájemce. Mám několik oblíbených fotografů, na které se mohu spolehnout, a přesně vím, co od nich mohu očekávat. Proto ne každá nemovitost je fotografována stejným fotografem a již jen výběr toho správného fotografa ovlivňuje výsledné fotografie. Součástí fotografií jsou často také fotorealistické vizualizace, kde je vidět, jak by mohla nemovitost vypadat například po rekonstrukci. Zde kladu důraz na maximální kvalitu.

dechberoucí video

Tohle vždy beru jako svůj nejdůležitější úkol, aby bylo video naprosto dechberoucí. Je nezbytné vymyslet ideální příběh, který bude dokonale odpovídat prodávané nemovitosti a zároveň zapadne do marketingové strategie. Věřte mi, že video je nejvíce prodejním nástrojem a neměli bychom ho podceňovat. Proto jsou některá z mých natáčení náročná a mohou trvat i celý den. Například při natáčení rodinného domu u Berouna jsme odjížděli něco po 23. hodině a i majitelé byli již unavení, ale výsledek stál za to.

Doplňkem videa je tzv. Matterport, což umožňuje virtuální prohlídku celé nemovitosti ještě před samotnou prohlídkou. Je to zvláště užitečné v případě, kdy video nemusí ukázat všechny části nemovitosti. Pokud je nemovitost větší nebo má speciální vybavení, dávám do Matterportu možnost rozkliknout informace o daných věcech v nemovitosti, a tak přiblížit vše, co by potenciální kupující mohli potřebovat.

homestaging

Homestaging pro mě znamená naplnění potenciálu nemovitostí, které nejsou dostatečně zařízené nebo kompletně vybavené, aby si kupující dokázali bez vizualizace představit, jak by daná nemovitost mohla vypadat hezky zabydlená. Představivost zde nezná hranic a tato disciplína vyžaduje práci s profesionály, kteří mají cit pro detail a dokážou dodat nemovitosti unikátní atmosféru. Proto spolupracuji s designovými studii, které mi půjčují vybavení, a samozřejmě s profesionálními stagerkami, které dokážou vše perfektně sladit. Podívejte se sami, jak může homestaging zvýšit počet zájemců o vaši nemovitost.

odhad nemovitosti

Jeden z nejdůležitějších bodů prodeje, který zajímá každého klienta, je cena nemovitosti a poplatek za služby související s prodejem nebo pronájmem. Proto nabízím každému klientovi odhad ceny v rozmezí od nejnižší po maximální cenu, včetně mého doporučení, které je založené na strategii prodeje, konkurenci v dané lokalitě a reálných kupních cenách za posledních 4 měsíce (informace z Katastru nemovitostí). Odhad ceny zahrnuje i moje zkušenosti s danou lokalitou a doporučení kolegů, kteří jsou v této oblasti odborníky.

K odhadu ceny nemovitosti přidávám strategii prodeje, která určuje, jakým způsobem se budu při prodeji zaměřovat na konkrétní vlastnosti nemovitosti, a také obsah mých služeb. Tyto služby zahrnují například 24-hodinové call centrum a právní služby.

postup

Předání základních informací ke zpracování hrubého odhadu, jako jsou adresa nemovitosti, stav, velikost, dispozice, atd. K hrubému odhadu použijeme data z inzerce, srovnám konkurenci v okolí a také data z Katastru nemovitostí za poslední 4 měsíce z kupních smluv, abychom věděli za kolik se reálně prodává oproti tomu za kolik se nyní nemovitosti nabízejí na trhu.

Návštěva nemovitosti, kdy si společně řekneme vše ostatní, tedy i „příběh“ prodeje a hlavně výhody nemovitosti, které nejsou na první pohled jasné a můžou cenu zvýšit ať už je to lokalita nebo něco jiného. Ne každá nemovitost je stejná a proto je důležité k hrubému odhadu přidat i něco navíc.

Finální stanovení ceny a strategie prodeje. V dnešní době je důležité najít cestu mezi očekáváním klienta, které ovlivňuje doba minulá před krizí a reálným oceněním, které dnešní trh bez hypoték nabízí. Toto vyžaduje profesionální přístup už při nastavení ceny, které u žádné nemovitosti nepodceňuji a klientům se snažím dodat profesionální realitní službu už od začátku. Zkuste to i Vy, rád Vám pomohu s oceněním Vaší nemovitosti.

jak probíhá spolupráce?

1

Seznámení / představení služby

1 den

Během zhruba hodinové schůzky Vás seznámíme se stylem naší práce. Ukážeme Vám, co jsme již dělali a jaké máme zkušenosti z oboru. Navíc Vám představíme, co konkrétně pro Vás můžeme udělat a PROČ byste měli prodat svou nemovitost právě s námi.

Samozřejmě je důležité, abychom si sedli lidsky, protože budeme v pravidelném kontaktu. Abychom prodali nejlépe jak to jde, musíme táhnout za jeden provaz. Jsme si jisti, že s námi získáte ty správné profíky.

2

Podpis Smlouvy o poskytování realitních služeb

3 až 5 dnů

Tímto se zavazujeme, že pro vás uděláme vše, co jsme na první schůzce slíbili, abyste měli jistotu! Tímto nám dáváte najevo, že s námi opravdu chcete prodávat nemovitost.

Takže obě strany mají svou jistotu a teď se můžeme pustit do práce. 😉

3

Příprava strategie prodeje

7 až 15 dnů

Je důležité nastavit způsob a délku prodeje nemovitosti. Tyto faktory se odvíjí od toho, jak rychle klient potřebuje peníze z nemovitosti a o jaký typ nemovitosti se jedná – prodej rodinného domu na okraji Prahy se bude připravovat jinak než prodej bytu na sídlišti v Praze, novostavby nebo nemovitosti určené k rekonstrukci.

Rozhodneme se také, zda pro danou nemovitost využijeme služby homestagingu (tedy „zkrášlení“ dané nemovitosti) nebo využijeme vizualizace budoucího stavu. Dále se zamyslíme nad tím, jakého fotografa/filmového tvůrce si zvolíme a zda budeme využijeme dron.

Kolegové v kanceláři budou připravovat texty na inzerci a naši marketingoví specialisté se zaměří na kampaně na sociálních sítích – koho oslovíme, z jaké lokality, jakou věkovou skupinu a další faktory. Sami se také dohodneme na použití outdoorové reklamy, jako jsou plachty a letáky.

4

Kompletace prodeje a finální odsouhlasení prezentací

2 dny

Až budeme mít všechno připravené, prvním, kdo uvidí, jak bude celá prezentace vypadat, budete Vy. Je pro nás důležité, abyste měli přehled o tom, jak Vaše nemovitost bude vypadat na inzertních serverech, sociálních sítích a jiných platformách. Chceme Vám dopředu ukázat, jak bude Vaše nemovitost prezentována během prodeje, abyste měli jasnou představu o tom, co se děje a že je to skvelé. 😊

5

Prodej nemovitosti

14 až 180 dnů (dle náročnosti strategie prodeje – nemovitosti)

Po schválení formy a vizualizace celého prodeje spouštíme vše na inzertních serverech a sociálních sítích, umisťujeme plachty, prostě vše, co jsme se dohodli.

Zhruba po 14 dnech zasíláme report o prodeji, tedy jak se nám daří získávat nové zájemce o prohlídky (kolik lidí se ozvalo a odkud, kolik lidí bylo na prohlídce a případně, zda má někdo z nich zájem o koupi). Pokud vše funguje, jak má, průměrně do 60 dnů (záleží na nemovitosti a ceně) máme kupujícího.

Ve chvíli, kdy máme zájemce o nemovitost, začíná výběr vhodného kupujícího. Naši kolegové do 2 dnů posoudí, zda ten daný zájemce má možnost vzít si hypotéku (pokud ji potřebuje). V případě hotovosti a více zájemců požadujeme potvrzení z banky, že má danou hotovost k dispozici.

Pokud, kupující teprve musí prodat svou nemovitost, aktivně řešíme v jaké je fázi, jak dlouho to pravděpodobně bude trvat a zda můžeme proces urychlit. Po vzájemné dohodě s vámi se rozhodneme, zda s ním podepíšeme smlouvu, jaký typ a na jak dlouho.

Ve chvíli, kdy vše dohodneme a s Vámi to odsouhlasíme, začíná další část prodeje – Příprava smluvní dokumentace.

6

Příprava smluvní dokumentace

3 až 7 dnů

Ve chvíli, kdy jsme si společně odsouhlasili kupujícího a postup koupě, tedy způsob, jakým bude nový majitel financovat nákup (hotovost, hypotéka nebo prodej současné nemovitosti s následným nákupem), začínáme připravovat smluvní dokumentaci.

Jako první si domluvíme úschovu, a rádi bychom Vám nabídli možnost „úschovy přes zprostředkovatele“. Díky spolupráci s Broker Consulting můžeme využít úschovní účty u UniCredit Bank a klient tuto službu získá v rámci provize. Samozřejmě je možnost využít vlastní úschovy u banky (jistotní účty) nebo advokátní úschovy.

Poté připravujeme kupní smlouvy s vaší asistencí a s připomínkami od kupujícího, aby byli všichni spokojeni.

7

Podpisy

1 den

Realizaci podpisů zajišťujeme u našeho advokáta v ulici Dlouhá na Praze 1, takže se nemusíte následně vydávat na CzechPoint (poštu) k ověření podpisů.

Před samotným podpisem ještě jednou pečlivě projdeme celou dokumentaci, následné kroky a až poté podepisujeme. Je pro nás důležité, abyste věděli, že jsme v každé fázi prodeje nemovitosti s vámi a pomůžeme vám s každým krokem.

8

Složení kupní ceny a vložení dokumentů na KN

20 dnů

Po složení peněz do úschovy, jdeme za Vás vložit Návrh na vklad (přepis vlastníků nemovitosti) na Katastr nemovitostí a hradíme 2.000 Kč poplatek.

9

Předání nemovitosti

1 den

Společně s Vámi předáváme nemovitost a zajistíme správné vyplnění Předávacího protokolu, včetně stavu měřidel a dalších údajů. Pokud budete chtít, pomůžeme Vám i s přepisem energií na místě. Je to pro obě strany velký krok, tak chceme, aby byl i příjemný.

A je hotovo. Vy máte peníze a nový majitel svou novou nemovitost. Když budete příště řešit něco ohledně nemovitostí, tak víte, na koho se obrátit.

Honza Chundela

teď už jenom zbývá

recenze

Jsem pyšný na to, že za mou prací stojí spokojení klienti. Je pro mě prioritou poskytovat kvalitní služby, které naplňují očekávání a přinášejí výsledky. Důkladně se věnuji každému jednotlivému prodeji, abych přinesl nové a inovativní prvky a vytvořil atmosféru, která oslovuje potenciální kupce i kupující. Vaše spokojenost je pro mě hlavním cílem a motivuje mě k neustálému zdokonalování mých služeb.

Jestliže stále váháte ohledně prodeje nebo nákupu nemovitosti, po přečtení recenzí od našich klientů z vás jakékoliv obavy opadnou.

partneři

Chundela Reality - Vyražte se mnou

Bc. Jan Chundela, MRE

tel.: 773 998 265
e-mail: jan@chundelareality.cz

Holečkova 777, Praha 5 - Smíchov

sledujte mě a spojme se na:

napište mi!

13 + 2 =